تبیین گری، وظیفه مهم و شاخص دانشگاه و حوزه است 
کد خبر: 4170289
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

تبیین گری، وظیفه مهم و شاخص دانشگاه و حوزه است 

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه هرچند تبیین گری وظیفه‌ای بر دوش همه بوده و بر همگان واجب می‌باشد اما به طور مسلم قبل از همه تبیین گری بر حوزه و دانشگاه واجب است، گفت: دانشگاه‌ها از سازمان بین الملل سرگذشت جریان جنایات اروپاییان را بخواهند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماينده ولی فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماينده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز ۳۰ شهریورماه در دیدار با جمعی از اساتید معارف دانشگاه‌های استان اظهار کرد: مسئولیت پذیرفتن با کار و ساعت اداری ادا نمی‌شود، بلکه باید طرحی داشته باشیم تا آگاهی‌ها را به کل جامعه به ویژه نسل جوانان انتقال دهیم. 

وی با بیان اینکه کشف حقایق را خداوند تکلیف کرده هر چند مشکل است، تصریح کرد: باید آگاهی بخشی در مورد شناخت استعمارگران در پایان نامه‌های دانشجویان مدنظر باشد. 

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: کسانی که از هر منبعی دانشی کسب می‌کنند شرط اولیه این بوده که قیام به قسط داشته باشند اگر تراز زندگی آنها در راستای عدالت نباشد جامعه فاسد می‌شود چون مسئولیت کل جامعه بر عهده آنها است. 

وی با اشاره به جنایت‌های ۵۰۰ ساله استعمارگران افزود:  به قول استعمارگران، آنها برای غارت ملت‌ها به دو طیف از انسان‌ها شامل طیف خائن و اکثریت احمق نیازمند هستند. 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه هرچند تبیین گری وظیفه‌ای بر دوش همه بوده و بر همگان واجب می‌باشد اما به طور مسلم قبل از همه تبیین گری بر حوزه و دانشگاه واجب است، افزود: دانشگاه‌ها از سازمان بین الملل سرگذشت جریان جنایات اروپاییان را بخواهند. 

عبادی با بیان اینکه دانشگاه باید در جهت کمک به جامعه طرح بدهد، یادآور شد: سرگذشت فسادهایی که در جامعه وجود دارد باید برای مردم بازگو شود.

انتهای پیام
captcha